A kosaras melltartóval

A kosaras melltartóval

Amikor a net is cserbenhagy

2021. március 30. - szabaduloszobak

Szóval néztem a neten trükköket, hogy hogyan lehetne a melleimet hangsúlyozni, mert ma állítólag a kis mell a divat. (Nem tudom, hogy ezt a hülyeséget ki találta ki.) Megnéztem újra a cikket. Nem igazán tudom leírni azt, amit ott láttam, belinkelni meg nem akarom, mert tudom, hogy nem mindenkinek olyan erősek az idegei, hogy elviselje a látvány. Szóval a cikkben kis mellű, még nálam is laposabb nők vonulnak iszonyatosan kivágott ruhákában. Néztem, és teljesen szürreálisnak éreztem a látványt. Viszont találtam egy jó cikket, amiben azt írják, hogy a kis mellűeknek a pánt nélküli felsők. És tényleg, ez egy olyan ötlet, amit érdemes megvalósítani.

A bejegyzés trackback címe:

https://akosarasmelltarto.blog.hu/api/trackback/id/tr3116483334

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása